vrijdag 7 mei 2010

Leuke lapjes


Vorige week al kreeg ik een pakket stoffen binnen die ik via marktplaats gekocht heb. Het zijn winter- en zomerstoffen, allemaal van Bizzkids. Ik heb weer een paar kleurtjes microfleece erbij, verder poplin en enkele babyribjes. Verder heb ik nog een leuk voorraadje effen tricot onderweg.
Het zijn soms van die koopjes waar je dan "virtueel" tegenaan loopt, mooi voor de lappenvoorraad :-)
Afgelopen week heb ik niets gemaakt, het was vooral vakantie vieren. Dit weekend is de vakantie van manlief afgelopen en zijn de kinderen nog een week thuis. Met de niet al te beste weersvoorspellingen in gedachten denk ik dat ik de naaimachines maar eens op de eettafel zet en hopelijk kan ik in de loop van volgende week iets laten zien op m'n blog. M'n lijstje (zie zijkant blog) is lang genoeg ;-)

Geen opmerkingen: