zondag 20 mei 2018

Ikea stof te koop


Ik heb deze stof te koop, vaste prijs 5 euro per meter. Meerdere meters aanwezig, ik kan stukken knippen van minimaal een meter. Meer mag natuurlijk ook, verzending via Postnl. Afhankelijk van de hoeveelheid zal dat brievenbuspost of pakketpost zijn.
Ik maakte er al eens een zitzak van en gordijnen
Maar het is ook perfect geschikt voor tassen, kussens, kleine projecten als etuitjes, toilettassen etc. De grote print kun je dan op verschillende manieren uit laten komen.
En het is natuurlijk de welbekende stevige Ikea kwaliteit.
Gewoon een prachtige stof maar ik heb er zelf genoeg mee gedaan en dus mogen de laatste meters naar een nieuwe eigenaar!
Hier is de link naar de advertenties op mp: klik
Reageren mag via deze advertentie, maar je mag me bij interesse ook een reactie via m'n blog sturen. Omdat ik alles toch eerst modereer zal ik deze dan natuurlijk niet openbaar op m'n blog zetten, vermeld dan wel even je e-mailadres zodat ik contact met je kan opnemen hierover. PB via fb of insta kan ook.
Reacties worden op volgorde van binnenkomst behandeld.





Geen opmerkingen: