maandag 6 februari 2017

Heel veel patronen....


......in de verkoop. Bij elkaar zijn het twee tassen vol en vanaf nu staan ze per stuk op marktplaats: klik
Het zijn allemaal losse patronen, geen tijdschriften. Ik ben opnieuw m'n kast eens kritisch langsgegaan en er zijn zoveel patronen die ik echt niet meer ga gebruiken, het is een klein restje van m'n vorige opruimactie, maar ik heb er ook veel nieuwe patronen aan toegevoegd. Heel veel Farbenmix, ook wat recentere modellen, Abacadabra, wat Roos, CZM en enkele juweeltjes van Eva en Created in x-land.

Ik hanteer vaste prijzen: Farbenmix en Abacadabra 3 euro per patroon, CZM 4 euro en Roos 2 euro.
Als je nog wat patronen zoekt voor je collectie is het zeker de moeite om eens te kijken bij m'n advertenties.
Reageren graag bij voorkeur via marktplaats (mocht je me van fb kennen dan mag een pb via die weg natuurlijk ook). Reacties worden behandeld op volgorde van binnenkomst.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje, dat zijn er veel! Koop jij altijd die losse patronen? Ik bijna nooit, ik vind dat veel te duur.
Maar voor die prijs ben jij ze zo kwijt!

Ik ga even kijken bij je stofjes.

Fijne dag.

Groetjes Thea♥

Mariette zei

Hai Thea, ik koop ze nu nog maar weinig maar toen Sara nog kleiner was verzamelde ik alles wat ik maar mooi vond :-) Voordeel van deze patronen is wel dat ze vaak een groot maatbereik hebben, dus er zitten patronen bij die ik in meerdere maten heb gemaakt. Jij ook een fijne dag, groetjes Mariette

Marguerite zei

Ik heb ook nog een doos vol Roos patronen.
Kan ze nog niet weg doen.
Zoveel herinneringen aan al die kleren die ik in de afgelopen jaren heb gemaakt.