dinsdag 31 januari 2017

Overzichtje januari


Op de valreep van januari laat ik nog even zien wat er gemaakt werd in huize F. in de afgelopen maand.
Eerst iets wat ik samen met de kinderen deed, nl. armbandjes en sleutelhangers maken van paracord.
Bij een supermarktketen worden er momenteel zakjes met daarin 2 meter paracord in allerlei kleurtjes en een sluiting gegeven.
Op youtube hebben ze filmpjes geplaatst met duidelijke uitleg van de verschillende knopen dus gingen we aan de slag. Leuk om te doen, het is weer eens wat anders.
 
  
 

Dan heb ik nog snel een kleinigheidje in elkaar gezet, een glazen accubak met daarop naamstickers van vinyl (mat-glas look) 
Eenvoudig maar toch leuk om te geven...



Tenslotte nog een colsjaal volgens hetzelfde recept als hier. Zelfde garen, zelfde patroon, alleen een ander kleurtje....

Het is bij elkaar niet veel, maar januari was echt zo'n maand waarin iedere keer als ik wilde gaan zitten om eens iets te gaan freubelen, er weer wat anders tussenkwam. Hopelijk gaat dat in februari anders.....in elk geval wil ik m'n naaimachine weer gaan gebruiken volgende maand.


1 opmerking:

marmarel zei

Gezellig, zo met je kinderen samen knutselen! Je kadootje ziet er vrolijk uit, een naam erop maakt het altijd bijzonder en persoonlijk.
Groetjes, Marijke