maandag 26 september 2016

Speelgoedbankje en lampje


We zijn weer een klein stukje verder met de safari-kamer....dit speelgoedbankje maakte mijn opa ooit voor mij, ik heb het al sinds ik een peuter was...
Het is een degelijk en sterk bankje, heeft al verschillende verhuizingen overleefd en alhoewel ik er wel zuinig op ben is het ook altijd intensief gebruikt. Het heeft bij alle kinderen op de slaapkamer gestaan, een paar jaar geleden stond het bankje er nog zo bij.
Bij het opnieuw verven kwamen we de oude verflagen tegen...oranje, blauw, wit en nu dus deze kleur. Ik heb er een nieuw kussentje voor gemaakt, de stof kocht ik bij Kwantum.


Verder nog iets heel simpels....ik ben op het moment bezig met het opknappen van een kledingkast en daarvan had ik deze panterpootjes over. Leuk voor op het lampje dat ik ook al in huis had. 
Foto's van de kast volgen als deze helemaal af is.


De mooie poster van de tijger kochten we afgelopen zomervakantie in Burgers Zoo.  
Nu dus verder met de kast en het volgende dat op het programma voor deze kamer staat is het bijvullen van een oude zitzak en daar een nieuwe hoes voor maken. Maar vandeweek ga ik eerst aan de slag met gordijnen voor onze slaapkamer......hoef me weer niet te vervelen :-)

3 opmerkingen:

Gerlily zei

Dat zijn de leukste meubelstukken, die met een verhaal. Die kamer gaat heel leuk worden.

Corrie zei

Wat leuk dat het bankje steeds weer gebruikt wordt. Het staat leuk zo met het mooie stofje erop. De kamer wordt zo al aardig aangekleed.

huis tjokvol zei

leuk dat bankje en vooral als die dan al zo oud is he,blijft dat heel speciaal,succes verder