zaterdag 28 mei 2016

Kennen jullie dat.....

.....je koopt een leuk tijdschrift en vervolgens wil je het liefste meteen, met een kopje koffie erbij, erin bladeren. Nou,  het is inmiddels avond en ik heb er nog geen letter in gelezen...drie keer heb ik het boekje naast me neer gelegd en drie keer werd mijn plannetje de grond in geboord ;-) Telefoontje (Mam, mag ik.....etc.), aan de deur gebeld, jullie kennen het vast wel.....Zometeen poging 4....ik ga wat te drinken pakken en hoop wat nieuwe inspiratie op te doen :-)

Trouwens, dit is het eerste berichtje dat ik schrijf op m'n telefoon via de Blogger app. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet qua vormgeving. Ik ben er nog niet achter hoe ik tekst kan centreren bijvoorbeeld. Ik schrijf normaalgesproken nog steeds m'n blogposts op de pc, zoals ik dat al sinds 2008 doe. Dan bewerk ik eerst de foto's in picasa. Dit is even een kort berichtje met 1 foto zodat ik het een en ander uit kan proberen...nu ga ik echt naar m'n tijdschrift ;-) Fijn weekend verder!

7 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Tis gelukt hoor!
Heb je ook lekker kunnen lezen in je tijdschrift en inspiratie op kunnen doen?

Mariette zei

Nou, idd. ik heb lekker kunnen bladeren :-) Leuk blad met een aantal patronen die ik wel zou willen maken....

Corina zei

Kijk hier kan ik wel een reactie plaatsen op blogloving niet.

Fijn dat het is gelukt om het toch lekker door te kunnen bladeren klinkt goed dus er gaan weer mooie dingen voorbij komen hier.

Corina

Groetsels zei

Ik doe het altijd eerst via mijn telefoon en ga daarna naar mijn blog op de laptop om de tekst te centreren en foto's te verkleinen ed. Dan heb jein een paar tellen je blogje gereed.

Vlijtige Lies zei

Herkenbaar! Hopelijk ben je nu inmiddels wel tot lezen gekomen. Oooh ik doe het ook nog op de oude manier, een blog maken. Ook foto's bewerken in picasa. Maar hoor om me heen dat het op je telefoon veel sneller gaat. Het is bij jou iig goed gelukt.

Corrie zei

Ik herken het, je koopt iets en wil er gelijk mee aan de slag. Maar er komt steeds iets tussen. Je bericht staat er goed op hoor. Hopelijk heb je het tijdschrift inmiddels kunnen lezen en ook al bedacht wat je daaruit zal gaan maken.

marmarel zei

Je blogje ziet er prima uit! Ik heb een i-pad en ik bereid het blog daar voor. Handig om de foto's er via mijn i-pad op te zetten en de tekst erbij. Maar 'de puntjes op de i' doe ik via de computer.
Heerlijk, zo'n tijdschrift. En herkenbaar hoe dat dan gaat. :-) Ik bewaar 'm vaak voor 's avonds, maar ja als er dan net iemand belt... ;-)
Groetjes, Marijke