zondag 24 april 2016

Shirt Monster Car Ottobre



Ik was op zoek naar een wat smaller model t-shirt voor de kleine man en vond deze in Ottobre 3/2011. Ik heb deze eigenlijk gemaakt als proefmodel van restjes stof en ik denk dat ik de volgende toch ietsje breder moet maken....maar buiten dat voor een eerste poging van dit model wel geslaagd denk ik. Qua lengte zat het wel goed.

Ik kan weer een UWYH project op m'n lijstje bijschrijven, het tricot ruitje had ik nog over van hier. En nu heb ik nog wat kleine stukjes hiervan over.....

En dit is weer zo'n favoriete editie van Ottobre van mij....ook de lieve Happy Animals shirtjes die ik bijna vijf jaar geleden alweer maakte staan hierin. 

Stof: uit de restjesbak
Patroon: Monster Car Ottobre 3/2011
Maat: 122

4 opmerkingen:

Corina zei

Ziet er goed uit en best wel leuk zo'n ruitje gecombineerd met een effen stof.

Ben benieuwd naar de volgende.

Corina

Gerlily zei

Leuk shirt. Altijd spannend als je een nieuw model probeert.

Vlijtige Lies zei

Moeilijk om voor smalle kids patronen te vinden. Maar dit ziet er goed uit!

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een leuke manier om restjes te verwerken!