woensdag 9 december 2015

Farbenmix adventskalender dag 1 t/m 4 en etui



Ik kwam er op 1 december achter dat er weer een Farbenmix adventskalender naaiproject wordt georganiseerd dit jaar. Hoe de tas-utensilo met 5 vakken (zoals het in de beschrijving staat) eruit komt te zien is nog een verrassing, maar dat maakt het nou juist zo leuk vind ik.
Op dag 4 kon ik pas ritsen op de markt kopen en ik moest nog rits aan de meter bestellen dus dat gaf me even tijd om in de lappenvoorraad te snuffelen naar geschikte stof. Ik loop dus wat achter, inmiddels is het alweer dag 9, maar dat geeft niet. Het stipje van het ene vak is een geplastificeerde katoen dat ik als coupon kocht op de stoffenbeurs van ruim twee jaar geleden. de andere stof is katoen. Ik had nog een mapje met zelf geborduurde applicaties liggen dus daar heb ik wat uitgezocht om het geheel wat op te leuken.
Ik ben benieuwd wat nog gaat volgen, maar het voelt goed om weer eens achter de naaimachine te zitten en lekker te freubelen.

In 2011 heb ik ook een tas gemaakt met de FM adventskalender, dat was deze....klik
Wil je meer weten over de adventskalender van FM van dit jaar dan kun je op het blog van Farbenmix kijken....klikkerdeklik

Vervolgens nog een foto van een Sintkadootje voor een surprise gemaakt met de Silhouette, een gekocht etui bedrukt met naam uit flex gesneden.

Dat was het weer voor nu, ik ga snel verder met dag 5 van de tas.....

2 opmerkingen:

Borgero zei

Wat goed dat je al begonnen bent met de Farbenmix adventstas. Ik wil vanavond beginnen met het knippen van de patroondelen. En had je gezien dat Sancho (voor clubleden) dit jaar ook een adventstas heeft? Informatie is terug te vinden op het forum.
Groeten, Nienke

Joan zei

Hou van deze stofjes erg leuk!