zondag 13 december 2015

Beter licht....


 In de zak van Sinterklaas zat vorige week ook een kado voor mij...iets wat ik al lang op m'n lijstje had staan, namelijk een daglichtlamp.
Superhandig want vooral bij kleinere priegelwerkjes of bijvoorbeeld het haken met donkergekleurd garen in de avond liet het licht in de woonkamer nog wel eens te wensen over. Nu heb ik de lamp een week in gebruik en ik ben er erg blij mee en ik weet wel zeker dat ik 'm heel veel ga gebruiken.


Het adventskalender-project van Farbenmix, waarvan ik vorige week een voorproefje liet zien, is alweer bijna ten einde. Morgen de laatste dag. Ik ben inmiddels helemaal bij, dus ik zal zo snel mogelijk het eindresultaat laten zien.

3 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een fijn cadeau! Veel plezier ermee.

Anoniem zei

Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar het lijkt me wel handig!

Veel plezier er mee.

Groetjes Thea♥

marmarel zei

Dat is zeker handig, goed licht is onmisbaar. Wij hebben een fijne stoel waar ook goed licht is om te werken. Ik heb s avonds zo'n beetje het vetorecht op die plek. :-)
Groetjes, Marijke