woensdag 15 juli 2015

Getwijfeld en gegoogled....


.......en toen toch maar gedaan.Vorige week tijdens het boodschappen doen stond er bij de extra afgeprijsde spullen in de supermarkt een lockmachine voor een wel erg leuke prijs (vijf-en-zeventig euro). Verder heb ik er op dat moment niet echt goed naar gekeken, ik was vooral gefocust op m'n lange boodschappenlijst (zomervakantie is begonnen en dat merk ik, de kasten zijn binnen no-time weer leeg)....

Thuis gekomen begon ik toch te twijfelen, ik ben online wat info en ervaringen op gaan zoeken en zoals bij veel dingen waren er zowel positieve en negatieve verhalen.

M'n Brother locker heb ik nu ruim 14 jaar en zal z'n langste tijd wel gehad hebben. Hele fijne machine trouwens......Het leek me niet verkeerd om een lockmachine achter de hand te hebben voor het geval dat..... een eventuele reparatie zal wel niet veel  goedkoper zijn.....overleg thuis gaf de doorslag, mijn man zei: meteen doen! Twee dagen later ben ik terug gegaan, met het idee dat de lockmachine inmiddels al wel verkocht zou zijn. Maar de doos stond er nog en zodoende staat de machine nu bij mij in huis. Op het eerste oog ziet alles er heel degelijk uit, als ik 'm echt in gebruik heb zal ik er wellicht nog wel eens iets over schrijven......voor nu kan ik alleen maar melden dat ik er erg blij mee ben :-)

6 opmerkingen:

Lianne zei

Lekker op je gemak uitzoeken hoe hij werkt en het is altijd handig een machine achter de hand te hebben want je zal maar net bezig zijn.
Veel plezier er mee.

Groetjes,
Lianne

Dreamstuff zei

Succes, altijd handig een extra locker achter de hand, slim! Dat zie ik nou nooit in de supermarkt ;)

Margriet Post zei

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik zie ze wel in de folder staan, maar denk dan ... dat kan nooit iets zijn.

Tinneshobbyworld zei

Is leuk om een nieuwe achter de hand te hebben want reparaties kosten tegenwoordig veel geld. En dit was wel een koopje zo te lezen. Het hoeft niet altijd duur te zijn om goed te zijn.

Lieve groetjes, Tinne

huis tjokvol zei

aahhh leuk zo,n kadootje,succes

Zaanse Zolder zei

Gelijk heb je ! Ik heb mijn lockmachine een paar jaar geleden laten 'reviseren', hemeltjelief wat een geld kostte dat. Dus goed gedaan!