vrijdag 12 december 2014

Tweede Crochet Along deken is af


Begonnen in januari en nu is de Crochet Along voor mij echt afgerond. Al een paar weken lag de deken te wachten op de rand, vorige week iedere keer een klein stukje eraan gehaakt tussen de bedrijven door. Het was leuk om te doen en ik ben ook wel blij met het resultaat, dank aan de organisatie van de CAL, zonder dit project had ik anders geen twee dekens binnen een jaar gehaakt denk ik. Ik heb de deken helemaal volgens patroon gemaakt, geen verlenging en geen steken toegevoegd of weggelaten.




De rand ook volgens het patroon, 2 toeren met vasten en als laatste een toer vasten met picootjes.


Haaknaald: 4
Garen: Stylecraft
Formaat: lxb 1,70 x 1,30
Voor kussens en vlaggenlijn: zie hier
Voor de eerste (effen grijze) CAL deken: zie hier

12 opmerkingen:

marmarel zei

Knap hoor, 2 dekens!! Ik vind deze kleuren erg mooi (de effen grijze trouwens ook)!
Groetjes, Marijke

Zussies zei

Mooi! Prachtige kleuren.

Ria's Creaties zei

Hallo Mariette Prachtig zijn je chrochet dekentjes en mooie kleuren.
Fijn dat het weer klaar is grts Ria

Mama Deborah zei

Wat maakt dit de slaapkamer nog meer compleet!

huis tjokvol zei

dit vind ik zo mooi en zo knap gedaan,wat zul je trots zijn op je zelf,lekker van genieten nu.

gr yvonne

Doortje Dartel zei

Wat een mooi resultaat!

Joan zei

Jeetje,wat een werk en zo prachtig!

Elfi zei

Prachtige kleuren. Haakt de Stylecraft fijn?

Mariette zei

Ja hoor Elfi, haakt prima en er zijn zoveel mooie kleuren, vooral de keuzemogelijkheden voor combinaties maken het aantrekkeijk voor me om dit garen te kopen. Qua aantal meters op een bol is het ook goed. Maar ik haak ook graag met Saskia of Royal garen.

Jos van KloskaCreAtief! zei

wat mooi!

Juffrouw Tuttebel zei

Wat is deze ook mooi geworden, prachtige kleuren!

Sacha la Bastide zei

Heel erg mooi! Prachtige rustige combinatie kleuren ook. Mijn dochter koos een waanzinnige Oilily-achteige kleurencombinatie waardoor ik zowat met zonnebril op moest haken ;-)