zondag 14 september 2014

Deken nummer 1 van de Crochet Along is af



M'n eerste van de twee dekens is af. Het garen was bijna op en ik vond 'm ook wel groot genoeg. Ik heb 'm gehaakt tot en met week 35 van de Crochet Along en hij meet nu 1,62 bij 1,45 m. De deken is meteen in gebruik genomen als bank-hangen-en-tv-kijken-dekentje door de kinderen en ik ben er zelf ook wel blij mee hoe die is geworden. Als rand heb ik vasten gehaakt, gewoon simpel, dat past er goed bij vind ik.

Nu verder met de andere deken, het einde van de Crochet Along is in zicht. Dat geeft ruimte voor een nieuw haakproject. Ik twijfel nog of ik mee zal doen aan de cal van Scheepjes. Leuk idee zo'n internationale mystery cal (wel is bekend dat het een deken wordt) maar ik heb nu ook wel zin om wat kleinere dingen te gaan haken....ik denk er nog even over.

Materiaal: bijna 12 bollen Saskia acryl
haaknaald 5

5 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Je deken is erg mooi geworden!

Vlijtige Lies zei

Mooi en voor sávonds lekker warm!!

Zaanse Zolder zei

Heel mooi hoor, in 1 kleur!

Doortje Dartel zei

Hij is super geworden.
Wat een ander effect in een effen kleur.

Miss Creatuurtje zei

Je bank-hangen-en-tv-kijken-dekentje is prachtig geworden en ik ben echt verrast hoe mooi hij is in één kleur!