dinsdag 1 januari 2013

Foto's van oudere maaksels deel 1


Gelukkig nieuwjaar! Ik begin het nieuwe jaar met oude foto's. Een klusje wat ik al veel eerder wilde doen, maar toen ik van de week foto's aan het sorteren was heb ik ze gelijk apart gezet in een mapje om dat werkje nu maar eens aan te pakken. Ik ben dit blog begonnen in september 2008, op het moment dat Sara naar school ging. Vanaf november 2007 ben ik bij gaan houden wat ik allemaal heb gemaakt. Deze keer foto's van het voorjaar van 2008. 


.....twee jurkjes waarvan de linker echt heel lang is doorgedragen, dat is altijd een favoriet jurkje van Sara geweest en mag ik ook absoluut niet wegdoen van haar. Ik schreef er in 2009 ook al iets over, klik......


........een Farbenmix patroon met de naam Sara, natuurlijk moest ik die maken ;-))....


........en tot slot deze keer, babybornkleding. De patroontjes komen uit een Knippie, ik weet niet meer welke. Deze setjes hebben we zelf gehouden maar ik heb toen een tiental setjes gemaakt, waarvan de meeste bestemd waren voor de peuterspeelzaal waar Sara destijds naartoe ging. 
A trip down memory lane :-)))))........ik vind het leuk om deze foto's te plaatsen om zo wat verloren foto's die anders ook maar zielig ergens in een mapje zitten een plekje te geven en ik hoop dat jullie het leuk vinden om deze foto's te bekijken......binnenkort volgt er meer..... Fijne nieuwjaarsdag nog allemaal!

2 opmerkingen:

Mama C zei

Jij ook de beste wensen voor een gezond en creatief 2013!
Wat leuk dat je toen ook al foto's maakte, al had je nog geen blog. Ben benieuwd wat er nog meer te voorschijn komt.
Zo aan het eind van een jaar vind ik het wel erg leuk om te zien wat /hoeveel ik het afgelopen jaar gemaakt heb. Ga binnenkort eens kijken hoe dat was in 2010 en 2011.
Groetjes

Co. zei

Schöne Sachen nähst du.
Liebe Grüße, Corina