zaterdag 10 november 2012

Yorik nummer.......???


Het rokje liet ik hier al zien, nu is de bijpassende sweater ook af. Patroon is Yorik van Farbenmix in maat 134/140. Ik heb er inmiddels al zoveel gemaakt dat ik de tel kwijt ben, voordeel is dat ik al heel veel maten uitgetekend heb liggen en dit patroon lag dus voor het grijpen. De stof is een mooie Nicky velours, het borduurtje van Kleiner Himmel had ik ook al weer een tijdje geleden gemaakt. Dat was overigens maar goed ook want m'n borduurmachine moet ter reparatie. Voorlopig moet dat even wachten tot in het nieuwe jaar vanwege de aanschaf van een nieuwe naaimachine vorige week, de komende weken dus even kledingstukken zonder borduurtjes...... Over m'n nieuwe naaimachine zal ik later nog wel eens een blogje schrijven. Nu is het tijd om een stapel nieuwe kledingstukken te knippen, het andere rokje wacht nog op een bovenstuk en andersom heb ik een paar gekochte bovenstukken die op een rokje wachten. Werk aan de winkel dus...........

12 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat een mooi en lekker warm setje. De kleur paars is prachtig zeg!

Ik ben wel benieuwd wat voor machine je hebt gekocht... :)

Groetjes, Collie

Sabine zei

wat een prachtige trui!!!! Heel mooie kleuren en je borduurtje past er perfect bij! Heel mooi!

groetjes,
Sabine

Juffrouw Tuttebel zei

Prachtige set de Yorik was ik helemaal vergeten die ligt hier ook nog.
Leuk van nicky!

Vlijtige Lies zei

Ziet er zo warm en zacht uit,heerlijk! En leuk opgepimpt met het borduur! groet

Zaanse Zolder zei

Wat een prachtige kleur en mooi borduurtje !

Amarins zei

Wat is deze gaaf geworden, dit modelletje zou ik ook nog wel eens willen maken. Je trui is super geslaagd, prachtige kleur ook. Groetjes, Amarins

Bianca zei

Die ziet er lekker warm uit!
Mooie kleur en leuk borduurtje.

Mama Deborah zei

Leuk setje die heerlijk zal zitten!

Hannie Mars zei

Mooi hoor die paarse kleur met dat groen! Heerlijk setje zo!

huis tjokvol zei

heel erg mooi zeg,erg leuk kleurtje ook

Hannie zei

Je hebt dit prachtig gemaakt!
Die trui is erg mooi!

Groetjes Hannie

Jeannette zei

Prachtige Yorik zeg!! Ik houd van de combi paars-groen, heeeeel mooi!

Groetjes Jeannette