maandag 19 december 2011

Maandagmiddag half twee

Zo zag mijn eettafel er vanmiddag uit nadat ik de spullen van de lunch had opgeruimd...........het patroon Yorik lag klaar om overgetrokken te worden met een heerlijk kopje koffie erbij. Alles en iedereen leek mee te werken want voordat de kinderen weer uit school kwamen had ik twee maten van het patroon overgetrokken en heb ik de twee truien ook nog kunnen knippen, een voor Jack en een voor Oliver. Eens kijken of het me ook nog lukt zo tenminste een paar naden te kunnen stikken..........;-)

6 opmerkingen:

Jenny zei

;-) en is ook het stikken gelukt?
Hier eenzelfde soort plaatje, dochter op school, zoonlief z'n slaaptekort van 't weekend aan 't inhalen! Ik hou je blog in de gaten, Jasper is hier ook nodig weer aan de beurt!

mio zei

En... Is je voornemen gelukt?
Krijg jeugdsentiment van het koffiekopje trouwens... ;) merci!
Groetjes, Mio

Mirella zei

ooo... heerlijk he zo'n middag.
Ben benieuwd naar het resultaat ;-)

RoosMarijn zei

Ah, jouw jongste doet vast (ook) nog een middagdut! Heerlijk zo'n middagje! :)

Zaanse Zolder zei

En.... hoe was het kringlopen?
nog wat leuks gevonden?

Bonte Tante zei

Nou je hebt stevig doorgewerkt!! Als ik zulke middagen plan komt er altijd wel iets tussendoor, een kind dat eerder wakker is dan gebruikelijk of iemand die net belt voor een superlang gesprek. Ben benieuwd naar het eind resultaat. Je adventsproject is leuk geworden (tot dan dag 12 dan hè)!
Groetjes Ingeborg