woensdag 8 december 2010

Yorik

Van een superzachte fleece heb ik deze sweater Yorik in maat 122/128 voor Sara gemaakt. Ze zag 'm vanmorgen op de pop hangen en wilde 'm gelijk aan naar school. Het borduurtje is Milli Zwergenschön en is te koop bij Tinimi.
Wat veel reacties trouwens op de foto van m'n stoffenvoorraad ;-)))) Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met zoveel stof :-) Ik ben er ook nog steeds blij mee hoor, het is heerlijk om te kunnen combineren en daarvoor niet eerst naar een markt of winkel te moeten gaan. Maar het moment is nu gekomen om de voorraad een beetje in te perken en zeker niet groter te laten worden. Er is iig weer een lapje weggewerkt, de sterretjestricot heb ik gelukkig nog een stukje van over, die komt vast later nog wel eens van pas.
Ik heb nog wat warm fleecespul geknipt liggen maar ik moet ook nodig aan de slag met Sara's kerstjurk...............werk genoeg dus:-)

6 opmerkingen:

Isabelle zei

Mooi geworden! En heerlijk spul dit fleece!

Groetjes, Isabelle

Borgero zei

Dat ruimt in ieder geval al weer wat op, die fleece. Wat een mooie stof trouwens, ik krijg het al warm door er naar te kijken...
En tja, volgens mij heeft (bijna) iedere naaister wel een uitpuilende stoffenkast. Mijn kast is wel een stuk kleiner, maar ook daar past eigenlijk niets meer bij (en toch ga ik zaterdag weer nieuwe stofjes kopen...)
Groeten, Nienke

Zussies zei

Deze trui is ook al zo mooi! Heerlijk met dit weer!!

Woon - Geluk zei

Deze is erg leuk! Wat een mooie fleece! Ik heb zelf nog nooit iets van fleece gemaakt, maar wordt hier toch wel erg enthousiast van!
Het borduurtje erop staat erg leuk!
Succes met je volgende projecten!
Groetjes Cindy

Marlies zei

wat een super leuke trui! en lekker warm en zacht... heerlijk met het nog koudere weer op komst

groetjes Marlies

Jessica zei

Wat een lekkere trui heb je gemaakt. En dat patroon Yorik staat nu ook op mijn verlanglijstje.

Groetjes, Jessica