donderdag 30 oktober 2008

Eerste winterjas


Geinspireerd door deze geweldige jas ben ik ook aan de slag gegaan met paarse metaalstof. Fee had ik al eerder gemaakt voor Sara en die jas staat haar zo leuk maar werd nu wel wat te fris 's ochtends op de fiets ;-) Sara's wens was wel dat er deze keer een rits in zou komen want dat is wat gemakkelijker voor haar met aan-en uittrekken op school. Ik heb het voor-en achterpand van de jas gevoerd met fleece en de mouwen en de capuchon met een lekker warme paarse stof die ik hier heb gekocht. Borduurtjes komen uit de serie Helens Friends van Huups!
Over een week of twee wil ik beginnen met een tweede winterjas voor Sara, dat wordt het patroon Jade. Eerst maar even de andere kledingstukken die ik al geknipt heb liggen afmaken ;-))

1 opmerking:

Atelier 71 zei

Wat een geweldige jas zeg. Daar steelt Sara vast de show mee. Ik had het je al laten weten via de mail ook ik wil het hier ook nog even neer zetten.

Groetjes Heidi