zondag 20 maart 2011

ABC 118

Ook de oudere Stenzo stoffen blijven leuk dus voor deze Abacadabra 118 heb ik in de kast gezocht naar een mooie combi. Echt vlot ging het maken niet, ik denk dat dit tuniekje ruim twee weken op de pop heeft gehangen, heel langzaam vorderde het iedere keer een stukje. Niet dat het aan het patroon ligt want moelijk is deze niet, maar ik had gewoon te weinig tijd om achter de naaimachine te zitten. Dat ga ik hopelijk de komende weken goed maken.........aan inspiratie in ieder geval geen gebrek.
Ik maakte dit tuniekje voor Sara in maat 128 en dat heeft perfect uitgepakt. De maat is goed, lengte is prima. Dit patroontje staat haar erg leuk op een legging, helaas was het vanavond al te donker in huis om daar nog foto's van te maken. De kans is groot dat de 118 komende zomer nog wel een keertje langskomt op m'n blog, maar eerst zijn er nog wat andere patronen waar ik aan wil beginnen.

10 opmerkingen:

Woon - Geluk zei

Erg leuk geworden! Ik denk dat ik het patroon ook aan ga schaffen, zie zoveel leuke voorbij komen!

Zussies zei

Heel mooi geworden. leuke stof keuze!!

Juffrouw Tuttebel zei

Mooie kleur, prachtig geworden.

Groetjes Arjanne

vogeltje zei

Heel mooi! Leuk weer al die kleurtjes!
Groetjes Gerhilde

Nicole Claudia zei

Ik vind het een prachtjurkje. Stofjes van Stenzo van welk jaar dan ook, ik blijf ze mooi vinden.

Groetjes, Collie

Unknown zei

Wat een leuke! Die stofjes zijn idd erg leuk. Ben ook gek op Stenzostofjes, zo lekker zacht en ze blijven zo mooi in de was! Gr. Renate

Vlijtige Lies zei

Mooi met deze rustige stofjes!Weer eens iets heel anders als de meest gemaakt 118.

Elise zei

Leuk in deze stofjes!

Jeannette zei

Hij is super!! Knalt lekker van het scherm zoals het hoort ;-) En Stenzo blijft altijd leuk, vooral dit soort printjes, zijn toch tijdloos vind ik!

Groetjes Jeannette

melissa en haar naaimachiene zei

hallo ik zie dat dat een heel mooi tuniek is ik heb onlangs het patroontje ook gekocht op de stoffenspektakel voor mijn 2 meiden ben er nog niet aan begonnen om dat ik dacht dat het wat te moelijk was maar als ik dan eie hoe mooi het resultaat is ga het mij wel lukken den ik groetje en mooie kleertjes dat je maakt